Noul look www.zone-inox.ro!

25 sept. 2014
A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris nimic insa am vrut ca urmatoarea postare sa includa cateva detalii despre ceea ce avea sa fie noul nostru look.

Odata cu deschiderea magazinului nostru de scule, cel de care v-am povestit intr-o postare anterioara, am zis ca este momentul sa ii dam o noua fata website-ului ZoneInox.

Am stat si ne-am gandit, am discutat cu o parte din clientii nostri, am cerut pareri si am ajuns la varianta finala pe care astazi o puteti vizualiza pe www.zone-inox.ro.

Am vrut ca toti cei care ne viziteaza online, sa gaseasca de acum in colo, detalii despre cele 3 domenii de activitate pe care echipa noastra le practica cu dedicatie maxima.

Astfel, accesand noua noastra pagina, la rubrica "Ce oferim?", veti gasi cele 3 laturi: Zone Inox, Zone Tools si Zone Wood.

Ceea ce am facut, am facut pentru a va fi dumneavoastra mai usor sa gasiti ceea ce cautati. Asadar, atunci cand veti avea nevoie de indrumare pentru alegerea si comandarea unui nou model de balustrade inox, balustrade lemn sau reparatii scule, va asteptam cu mare drag in noua noastra casa.




Pentru comenzi sau informatii suplimentare apelati la:

Alin Crintea
0752539138

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu